SAUSEM, Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından ulusal yeterliliklere göre sınav ve belgelendirme yapmakla yetkilendirilmiş bir kuruluştur.

Robotik Ve Kodlama Öğretmen Eğitimi Sertifika Programı (Uzaktan Eğitim)

 


Eğitiminize Eğitim Portalına Giriş butonuna basarak katılabilirsiniz.

Kullanıcı Adınız  : TC Kimlik Numaranız
Şifreniz                : TC Kimlik Numaranızın İlk Beş Hanesi

SERTİFİKAMIZ SAKARYA ÜNİVERSİTESİ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ  TARAFINDAN ONAYLIDIR.

SON BAŞVURU VE EĞİTİM TARİHLERİ

SON BAŞVURU TARİHİ                31 AĞUSTOS 2019 CUMARTESİ 23:59

EĞİTİM TARİHİ                              2 EYLÜL            -  30 EYLÜL 2019

SINAV HAFTASI                             25 EYLÜL         -  30 EYLÜL 2019

DEVAM EDEN EĞİTİM                  02 AĞUSTOS  -  31 AĞUSTOS 2019

SINAV HAFTASI                             25 AĞUSTOS  -  31 AĞUSTOS 2019

DEVAM EDEN EĞİTİM                  17 AĞUSTOS  -  15 EYLÜL 2019

SINAV HAFTASI                             10 EYLÜL        -  15 EYLÜL 2019


(Bu tarihler arasında istediğiniz gün ve saatte sınava girebilirsiniz. Sınava 3 kez girme hakkınız bulunmaktadır. Geçme notu 50'dir)

EĞİTİM TANITIMI

Kodlama; bir problemi çözebilmek için farklı bilişsel becerilerin bir arada kullanılma sürecidir. Problemi çözebilmenin ilk aşaması öncelikle verilen problemin net olarak anlaşılması ve analiz edilmesidir. Bireylere; problemlere çok yönlü çözümler sunmak, sistematik düşünmek, olayları ilişkilendirmek, farklı ve yaratıcı düşünmek, problem çözme odaklı olmak, takım çalışması yapabilme, eleştirel düşünebilme gibi özellikler kazandırır. Ayrıca çocukların bilgisayar başında harcadıkları zaman göz önüne alındığında, bu zamanı onlara fayda sağlayacak ve geliştirecek konuya yönlendirmek daha yararlı olacaktır.

EĞİTİM İÇERİĞİ:

·         Bilgisayarlar Nedir ve Nasıl Çalışır?

·         İşletim Sistemleri ne işe yarar

·         Bilgisayar programlamaya başlamadan önce bilinmesi gerekenler

·         Google Blockly

·         Blockly Code Editor

·         Blockly Çalışmalarını Paylaşmak

·         Scratch - MIT  (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Scratch ile Çalışmak (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Scratch Proje ve Dosya yapısı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Scratch Sahne Yapısı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Karakterlerle Çalışmak

·         Bloklarla Çalışmak

·         Seslerle Çalışmak

·         Basit uygulama yapalım

·         Uygulama paylaşma

·         Akış şemaları (Algoritma mantığı)

·         Döngüler (Tekrarlanan işlemler)

o    for Döngüsü

o    while Döngüsü

o    for-each Döngüsü

o    Scratch Döngü uygulamaları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Code Studio Döngü uygulamaları

·         Koşul Yapıları

o    Blockly Koşul yapıları

o    Scratch Koşul yapıları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Code Studio Koşul yapıları

·         Fonksiyonlar (Tekrar kullanılabilir programlar)

·         Resimleri Kullanmak

o    Genel resim kuralları

o    Blockly Resim uygulamaları

o    Scratch Resim uygulamaları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Pikseller ve Code.org

o    Matematik grafikleri çizmek

·         Değişkenler

·         Liste ve Dizilerin Kullanımı (Çoklu değişken)

o    Blockly Liste kullanımıa

o    Scratch Liste kullanımı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

·         Nesneye Yönelik Programlama (OOP)

o    Sınıflar (class)

o    Özellikler

o    Metotlar

o    Miras-Kalıtım

o    Polymorphizm (Çok biçimlilik)

o    Encapsulation (Kapsülleme)

o    Scratch ve Nesne kullanımı (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Code Studio ve Nesne kullanımı

·         www.Code.org Kullanmak

·         Code Studio 4 yaş ve üstü

·         Code Studio 6 yaş ve üstü

·         Code Studio 8 yaş ve üstü

·         Code Studio 10 yaş ve üstü

·         Uygulamalar

o    Scratch Uygulamaları (Scratch versiyon 2 kullanılmıştır)

o    Blockly Uygulamaları

o    Code Studio Uygulamaları

KİMLER BAŞVURU YAPABİLİR?

•Okul öncesi öğretmenleri, İlkokul, Ortaokul ve Lise öğretmenleri için,
•Etüt merkezlerinde, satranç merkezlerinde, zeka-oyunlarına ek olarak eğitim kodlama ve robotik üzerine çalışabilmek için,
•Çocuklarının bilgisayar, tablet ve cep telefonlarında geçirdiği vakti değerli hale getirmek isteyen ebeveynler için
•Fen bilimleri (Fen ve Teknoloji, Biyoloji, Kimya, Fizik), Matematik, Bilgisayar Öğretim Teknolojileri branşlarından ortaokul ve lise öğretmenleri ve alana ilgi duyan üniversite öğrencileri
•Programa ilgi duyan herkes katılabilir, kayıt için mezuniyet şartı aranmamaktadır. 



   EĞİTİM PORTALI 24 SAAT AÇIKTIR. İSTEDİĞİNİZ GÜN VE SAATTE EĞİTİM VİDEOLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.  



EĞİTİM ÜCRETİ : 300 TL  (Kesinlikle ÜCRET İADESİ Yapılmamaktadır!)

Şehit - gazi ailesi ve çocuklarına yüzde 10,
Sakarya Üniversitesi personeli, eş ve çocuklarına yüzde 10,
Engellilere yüzde 10 oranında indirim uygulanmaktadır.

İndirimler 16.11.2018 tarihinden sonra yapılacak başvurularda geçerli olmak üzere belirlenen kontenjana bağlı kalarak sadece 
bir indirim maddesinden yararlanacak şekilde uygulanır. İndirimlerden faydalanabilmek için söz konusu durumunuzu gösterir belgeyi mail atmalısınız.


BANKA HESAP BİLGİSİ
Ziraat Katılım Bankası
Hesap Sahibi     : Sakarya Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
Hesap No           : 27-464698-2
IBAN                   : TR21 0020 9000 0046 4698 0000 02


Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Mesai Saatler: 09:30 - 12:30  || 13:30 - 17:30
Adres: Sakarya Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (SAUSEM) Esentepe Kampüsü 54187 Serdivan/SAKARYA 
Tel:   0264 295 42 20

Faks: 0264 295 54 50
E-posta: sausem@sakarya.edu.tr




Eğitimi Paylaş
Son Kayıt Tarihi
31 Ağustos 2019
Eğitim Ücreti
300 TL
SAUSEM, Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından ulusal yeterliliklere göre sınav ve belgelendirme yapmakla yetkilendirilmiş bir kuruluştur.